V čem spočívá služba pojištění mobilního telefonu ?
Pojištění mobilního telefonu se vztahuje na jeho neúmyslné poškození, odcizení a zneužití v případě odcizení. Zákazník si toto pojištění může sjednat při koupi výrobku přímo u prodejce. Pojištění mobilního telefonu lze sjednat na 12 nebo 24 měsíců ve variantě pojištění STANDARD nebo TOP. V případě pojistné události má zákazník nárok na opravu přístroje v servisu či nový výrobek.
Pojištění mobilních zařízení (PMZ):
Klíčové vlastnosti
- Kryje případy náhodného poškození či jeho odcizení
- Platí ihned po zakoupení přístroje
- Zahrnuje ochranu proti zneužití dat či volacího času
- Kryje rozbití displeje či dotykové části následkem pádu
Jistota pro Vaše zařízení i data
Doba "nezničitelných" tlačítkových telefonů je dávno pryč. Incident končící prasklým displejem telefonu zažil už na vlastní kůži každý čtvrtý uživatel. Bohužel vyměnit prasklý displej je dnes často stejně nákladné jako pořízení nového telefonu. Daleko větší škody pak může napáchat krádež telefonu spojená s případným zneužitím Vašich dat. Pojištění mobilního telefonu nepříjemným situacím nezabrání, ale dokáže si poradit s jejich následky.Jednoduché hlášení škody
V případě, že v průběhu pojištění dojde k náhodnému poškození nebo odcizení přístroje, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.Nízká spoluúčast a amortizace
Hodnota mobilních zařízení po nákupu rapidně klesá. V rámci PMZ však od nás, v případě zcizení či poškození Vašeho zařízení, i po dvou letech získáte více než polovinu jeho původní hodnoty, a to při spoluúčasti pouhých 10%.Oprava nebo výměna za nový
Je-li zařízení neopravitelné, dostanete na výběr z výrobků stejných nebo srovnatelných parametrů. V případě, že si jako náhradu vyberete výrobek s vyšší pořizovací hodnotou, doplatíte rozdíl mezi pojistným limitem a cenou nového výrobku.100% záruka vrácení peněz
V případě, že přijdete o výrobek v zákonné záruce (vrácením, výměnou či úplným zničením výrobku), stačí tuto skutečnost nahlásit pojišťovně a ta Vám vrátí nespotřebovanou část pojistného zpět.Vše zařídíme za Vás
Opravené, případně vyměněné mobilní zařízení dopravíme až k Vám domů. Náklady za opravu či za nové zařízení platí pojišťovna přímo výrobci či servisu. Vaším úkolem je zařízení pouze přijmout.Co Vám pojištění ochrání a co už ne
ANO | NE |
Pád | Úmyslné poškození výrobku |
Vniknutí kapaliny do elektronických částí | Kosmetické vady, které nemají vliv na funkci |
Mechanické poškození (i dětmi a zvířaty) | Odcizení výrobku, který byl volně odložený |
Loupež za použití nebo pohrůžky násilí | Odcizení z auta, pokud byl přístroj zvenčí vidět |
Krádež násilným vloupáním do uzavřeného prostoru | Odcizení, které nebylo nahlášeno Policii ČR |
Prasklý displej |